Pizza cu Blat de Soia

Am tot cautat de ceva vreme sa gasesc o modalitate prin care sa nu mai mananc faina. Si totusi, imi place pizza foarte mult, deci a trebuit sa caut o alternativa si in aceasta privinta. 





Am gasit pe net cateva idei pentru o alternativa sanatoasa si mai bogata in proteine decat in amidon si am gasit doar reteta pentru blat de pizza preparata din conopida. Cum conopida nu aveam in casa, m-am gandit sa fac un blat din soia. Aveam cuburi de soia uscata la punga de 100 g si le-am fiert in apa cu putina vegeta. Le-am scurs 80% si le-am amestecat cu ou. Am facut o pizza cu ce am gasit prin frigider, voi puteti adauga ce doriti. pentru mine a iesit o pizza delicioasa, sanatoasa si bogata in proteina vegetala.

pizza cu blat de soia


Ingrediente

100 g soia cubulete
apa pentru fiert soia 
1 ou mare
2 lingurite vegeta
1 ceapa medie
1 ardei gras
1 rosie
branza rasa din abundenta sau cascaval
ketchup


Mod de preparare

Se fierbe soia pana se umfla si se lasa putin la racit. Se strecoara bine, se baga in maruntitor si o faceti pasta...sau cat mai marunt. Adaugati un ou peste soia, amestecati si intindeti blatul pe tava tapetata cu hartie de copt.

pizza cu blat de soia


Adaugati rosia data pe razatoare.

pizza dietetica


Apoi adaugati ceapa, si ce mai doriti voi: masline, ciuperci (eu nu am avut in casa)


pizza dietetica


Adaugati si ardeiul gras.


pizza dietetica


Si ultima data adaugati branza din abundenta. (daca nu o faceti cu carne - salam, parizer, carnati) adaugati pe deasupra si o lingura cu ulei de masline.

pizza dietetica



Se baga la cuptor pentru 35-40 de minute la 160 grade C.

pizza dietetica


A iesit o pizza delicioasa pentru cei care vor totusi sa manance pizza si nu vor sa se ingrase. Ultima indicatie, aceasta pizza se mananca cu furculita, deoarece blatul este putin sfaramicios. Serviti cu ketchup. Eu am mancat 2 zile la rand si nu am pus un gram.


Pofta buna!

Comentarii

Trimiteți un comentariu